Sunday, January 17, 2010

patut ke ada perasaan bengang dengan member??

well, aku ada seorang member.kitorg agak rapat r..kitorg mula knal dan rapat bila kami masing2 keseorangan di tempat blajar..bkn r xada member lgsg cuma xada member rapat tuk hang out atau apape je r..

bila dah mikn rapat, member aku ni start tunjuk yg dia tu selfish. selfish dr segi segalanya...kot..selfish giler nk mati..kalo jumpa org yg loaded ckit je...tros ignore aku..tahulah aku ni biasa je...xpki brg branded atau bergaya kn...bila dia sorg pndai plk cari aku.. yg lg best aku mula terasa dia hanya menggunakan aku tuk kepentingan dia..sebagai contoh..bila nk g mana2 mtk aku anta..xada plk dia nk suh dak2 loaded tu antakan..kerete aku kodok je pn..

ermmm...tah la..aku x tahu aku ptt terasa dgn member aku ke x..sbb aku sedar aku mkin krg bcakap dgn dia..aku sendiri dh kurang bergurau dn senyum dgn org len sbb setiap msa ku dgn dia..dan setiap kali tu gak aku skt hati n xnk tgk muka dia... tp apakan daya aku dia mcm xth je pe dia wat kt aku sgt terok dan aku terasa dgn dia.

mungkin aku ptt sabar je kot..wat muka bodoh dpn dia..or maybe aku ptt blas bnda yg sma pada dia..or maybe aku ptt start cari member baru..mmm aku pn xtahu..

tp bila pk balik..terasa, bengang, skt hati, n wat silap tu adalah normal dlm sesuatu hubungan...kerana bagi aku... 'kekurangan adalah kesempurnaan dlm setiap hubungan'

No comments:

Post a Comment